Support
Case

Van Kessel

Diensten

  • Progressive Web App ontwikkeling

Over Van Kessel Olie

Tickets behandelen en monitoren

 

Al meer dan honderd jaar voorziet Van Kessel Olie, Zuid- en West-Nederland van allerlei vormen van olie. Van Kessel is van een éénpersoonsonderneming gegroeid naar een bedrijf zo’n 100 medewerkers.

Met zoveel personeel is het belangrijk om overzicht te houden in wie wat doet. Om interne werkzaamheden gemakkelijk op te pakken hebben we een ticketsysteem ontwikkeld. In dit systeem kunnen openstaande werkzaamheden en taken gekoppeld worden aan de juiste medewerkers.

Alle taken in een overzicht

Via het ticketsysteem komen meldingen (tickets) binnen. De verwerker zorgt ervoor dat de tickets worden gekoppeld aan de juiste medewerkers. Vervolgens kunnen zij met de melding aan de slag.

Screenshot - Van Kessel - Tickets

Beheer je eigen profiel en bekijk statistieken

Middels een persoonlijk profiel kunnen medewerkers, de toegekende tickets zien. Daarnaast kunnen voltooide tickets worden afgevinkt. Bij het voltooien van een ticket worden statistieken bijgehouden. Hierdoor kan men achteraf zien hoe de voortgang van een ticket verloopt.

Screenshot - Van Kessel - Statistieken

Tankstation finder

Interactieve kaart met lijstweergave

Via de website heeft iedereen toegang tot deze WebApp. We hebben het mogelijk gemaakt om de WebApp direct toe te voegen aan het startscherm van je smartphone. Binnen enkele seconden heb je zicht op alle Van Kessel Olie tankstations in je omgeving.

Screenshot - Van Kessel - Tankstation finder - Alle tankstations
Screenshot - Van Kessel - Tankstation finder - Tankstation
Screenshot - Van Kessel - Tankstation finder - Route berekenen
Screenshot - Van Kessel - Tankstation finder - Route
Tom Hermsen
Meer informatie ?

Neem contact op

Geïnspireerd door dit project? We hebben altijd zin een nieuwe uitdaging! Neem contact met ons op om een vrijblijvende afspraak te plannen