Na een jaar afwezigheid pakken we de terugblik per kwartaal weer op. In de afgelopen twaalf maanden is er ontzettend veel gebeurd en veranderd, ook voor 101Media. In deze blog nemen we je in vogelvlucht mee door onze eerste drie maanden van 2022.
We hebben in het eerste kwartaal maar liefst víér nieuwe krachten mogen ontvangen. Van links naar rechts zijn dit: Stijn Leesberg, hij versterkt ons team als stagiair front-end development, zijn neef (en tevens de schrijver van dit stuk) Bas Leesberg als marketing medewerker, Cas Martens als junior vormgever en Patrick Huizinga gaat aan de slag als Vue developer.
Alleen kun je niet de wereld dragen. Daarom bundelen we graag onze krachten met andere bedrijven. In dit kwartaal hebben we twee nieuwe partnerships gesloten.
In de online wereld waarin we nu leven spelen reviews en feedback een belangrijke rol. Of het nu gaat om een vakantie boeken of het kopen van een artikel op Marktplaats; men kijkt vaak toch eerst even wat anderen vinden van de verkoper.
Het partnership met Feedback Company biedt onze opdrachtgevers de mogelijkheid om het verzamelen van betrouwbare feedback uit handen te geven.
Ondernemers staren zich weleens blind op het aantal websitebezoekers. Je kunt je hierbij afvragen wie die websitebezoekers zijn. Leadinfo brengt geen bezoekersaantallen in beeld, maar de daadwerkelijke bedrijven.
Naast nieuwe collega’s hebben we ook en aantal opdrachtgevers mogen verwelkomen. Hier drie mooie cases waarmee we aan de slag gaan.
Wat op het eerste oog leek op een 1-aprilgrap bleek toch werkelijkheid. Het was niet genoeg om er Elfstedenkoorts van te krijgen, maar onze 101Media-ijskrabber moest toch afgestoft worden en in actie komen.
We hebben afgelopen maanden zeker niet stil gezeten. In de eerste maanden van 2022 hebben we een aantal projecten mogen opleveren. We pikken er drie uit.