
Bij de loodgieter lekt de kraan zeggen ze wel eens spreekwoordelijk. Ook de website van onszelf was al lang niet meer up-to-date. Zowel qua portfolio-items, design als technische mogelijkheden lieten we niet meer zien wat we anno 2018 kunnen. Zoals overal gaat het werk van klanten voor. Maar toen ons 10 jarig jubileum in het zicht kwam, kwam het weer bovenaan op onze prioriteitenlijst te staan. En eindelijk, het is zover. Je kijkt op dit moment naar onze spiksplinternieuwe huisstijl en website. Het appeltjesgroen heeft plaatsgemaakt voor mintgroen en de sprekende wolk voor een nieuw beeldmerk. Voor ons gevoel een stijl die beter past bij wie we nu zijn.
Als je goed kijkt herken je in ons nieuwe beeldmerk een 1, een 0 en een 1. Daarnaast zijn de 1-en ‘groter dan’-symbolen. Die zijn weer kenmerkend voor de HTML-code die we dagelijks kloppen.
Verreweg de meest gestelde vraag van de afgelopen 10 jaar: “Waar staat 101 voor?”. Waar het in ieder geval niks mee te maken heeft:
Wat dan wel? Tromgeroffel… 1-0-1 (Niet honderdéén) staat eigenlijk nergens voor! Cijfers zijn herkenbaar, gemakkelijk te onthouden en we staan bovenaan in elke alfabetische lijst. Helaas, spannender is het verhaal niet!